6 תשובות
דעתי חיובית ותומכת בהחלטה זו
קצת מוגזם אבל הצבא תמיד עושה דברים הזויים ומוגזמים
שזה מטומטם
החייל כולה אמר את דעתו למה לשלוח מישהו לכלא על הדעה שלו זה מדינה דמוקרטית
החייל כולה אמר את דעתו למה לשלוח מישהו לכלא על הדעה שלו זה מדינה דמוקרטית
אנונימית
צבא זה לא מקום חכם והגיוני במיוחד
מעניין לי את הביצה השמאלית
אנונימי
הצבא הוא גוף א פוליטי.
גם חייל שיקרא לבן גביר טרוריסט יקבל את אותו העונש בדיוק.
גם חייל שיקרא לבן גביר טרוריסט יקבל את אותו העונש בדיוק.
באותו הנושא: