התחברות הרשמה

שאלה לגביי ולגבי חבר שלי תעזרו לי אני אבודה

אז אני וחבר שלי כבר ממש כמעט 8 חודשים ביחד, וכיף לנו ואנחנו אוהבים מאוד מאוד אבל לפעמים יש לכל אחד מאיתנו תקופות שאנחנו מרגישים רחוקים אחד מהשנייה ( אני ממנו, הוא ממני ) ולא רוצים ממש להיפגש וזה ( בכללי אנחנו נפגשים כל יום אנחנו גם באותו בית ספר ואותה מגמה )

זה משהו שצריך לדאוג ממנו לדעתכם או שזה הגיוני שלפעמים נרגיש ככה ונרצה את הספייס הזה?
אחרי זה הכל חוזר לרגיל אחרי כמה זמן
29 בנובמבר 2022, 21:16
התייעצותעצותחוות דעתזוגותדחוף    
3 תשובות
זה הגיוני רצח כמה אפשר להיות צמודים כל הזמן
ה
הרבה מהכל
שואל השאלה:
שתי התשובות האלה מסובבות לי את הראש
עוד אנשים? פליז?ֶ
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!ֶ
אנונימית
באותו הנושא:
שאלה לגבי סטיפס- זה בסדר לדעתכם? (התייעצות לגביי)
שאלה לגביי המשקל שלי,לגביי הBMI
שאלה לגבי התחת שלי אני בת 17 תעזרו לי בבקשהה
חפירה לגבי הצבא מרגישה אבודה
היי יש לי שאלה לגבי טופס ירוק לבעלי משקפיים ועדשות..אני אשמח אם תעזרו לי
תעזרו בבקשה לגביי הצו ראשון שלי מחר (2 שאלות)
מרגישה אבודה לגמרי לגבי הלימודים, תיכנסו
שאלה לגבי ציון במתמטיקה.. בבקשה בבקשה תעזרו לי.
אני אבודה כבר, הגב שלי נוראי, יש לי גם פצעים
שאלה לגבי תמונה... בבקשה תעזרו
ישלי שאלה לגבי משחקי הכס (ספויילרים) (לגביי פרק ראשון בעונה 8)