התחברות
הרשמה
לגיטימי כבר להדליק חימום בלילה?
30 בנובמבר 2022, 08:50
מזגן
לילה
חימום
חורף
שינה
3 תשובות
ברור
ל
לא הבנתי?מה?
יש לי שלוש תנורים בחדר
ל
לא הבנתי?מה?
כן
|
|~אנונימית~|
באותו הנושא:
לפעמים אני אוהב ללכת בלילה לים להדליק מדורה קטנה ולדוג עד כמה אני מוזר?
זה לגיטימי בעיניכם שבחורה תתלבש איך שהיא רוצה גם בלילה?
למה יש גברים שחושבים שזה לגיטימי לשאול אותי אם באלי טרמפ ב2 בלילה כשאני בדרך הביתה
זה לגיטימי שאני ישנה עם מזגן על חימום עכשיו?
זה לגיטימי לא להירדם בלילה מהתרגשות ?
אני טסה ברביעי בלילה מתי הכי לגיטימי לארוז
זה לגיטימי לשבת ולאכול גלידה בשלוש וחצי בלילה?
מספיק קר כדי להדליק מזגן על חימום?
איך אומרים ברוסית תנור או חימום (נגיד "בא לי להדליק חימום כי קר")
הגיוני להדליק מזגן בחדר על 24 בלילה?
התחלתם להדליק מזגן בלילה ?