6 תשובות
אתה אבוד בנאדם
אנונימית
תמיד יש סיכוי
אנונימית
מתי אתה מתגייס? אני לא חושבת שיש לך הרבה יכולת, אולי תדחה את הגיוס בשנה?
סיכוי קטן מאוד מאוד מאוד
אולי תןכל אם תדחה את הגיוס כמו שכתבה מישהי מעליי
אבל להספיק את כל הבגרויות בככ קצת זמן זה ממש קשוח במיוחד שבטח עד היום בקושי נגעת במקצועות האלו
ממש לא סיכוי קטן, אתה משלים בגרויות בקורס מקוצר תוך חמישה חודשים, זה מאוד אינטנסיבי, אבל שווה, יש במרכז האקדמי לב אני יודעת, ואני מניחה שיש בעוד מקומות את האפשרות הזו של השלמת בגרויות תוך חמישה חודשים, אגב זה לא ממש בגרויות אם אני לא טועה, זה תעודת מכינה, שזה תחליף מצוין לבגרויות ואפילו יותר טוב, כי זה הכי קרוב לתואר ואתה יכול לעשות את זה גם על חשבון זמן מהצבא אם אני לא טועה ולא בטוח שזה גם יעלה לך כסף כי 90 אחוז מקבלים מלגה, ואם אתה חרדי אז הסיכוי גבוה יותר
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי