2 תשובות
הס,מ ( השם בקצרה של השטן, היצר הרע וכו' ) נשלח לבדוק אותך, כדי להיכנס למקום טוב את תצטרכי לדבר עם הקב"ה, אל תתביישי, ותבקשי סימנים שהוא שומע אותך, כאלה ברורים באמת ומסויימים, ככה את תאמיני להבא כשתדברי איתו ותספרי לו מה עובר עלייך, בקצרה או לא. -העיקר שתשפכי לו את הלב. כדי לעמוד בניסיון של כניסה לעולם התורה והמצוות שהוא כל כך יפה ( ו...לא מסובך כל כך כמו שהוא נראה ) את תצטרכי להקריב את התאוות של הנפש שלך, גם כאלו שצברת במשך הזמן. ותאמיני לי, הייתי שם. דווקא כשהתחזקתי. אבל ידעתי גם שזה ניסיון וזה מה שעזר לי לעמוד בו, אבל כמובן צריך לעשות להשתדלות ולדבר עם הקב"ה...לא יודעת אם בשבילך זה מוזר, אבל לכולם בהתחלה זה כך. היום אני מדברת עם הקב"ה בקצרה בכל יום, ממש מספרת לו מה שאני עוברת. ( ולמרות שהוא יודע ) כי אני יודעת שהוא הביא אותי לכאן היום וזה המקום הכי טוב בשבילי...לא הייתי רוצה להחליף אותו כי אני מרגישה כאן שאני מממשת את עצמי הכי הרבה בתקופה הזו, לסיום, אשמח שתפני אליי בפרטי אם את עוברת קשיים מסוימים/שתפרטי לי יותר על מה שאת עוברת כי אני מניחה שזה לא עם כל הסביבה ההתחזקות הזו?... כי עברתי את זה, אבל זה לא כזה קשה כשאת רואה את המטרה שלך אחרי הכל . כאן בשבילך אחותי :)
אומרים שהשנה הראשונה שמתחזקים היא הכי קשה
ההתחזקות שלך לא אמורה לתת לך חיים קלים אלא להראות להשם כמה את באמת מאמינה בו למרות כל הקושי העצום שיהיה

וגם אם זה נראה כאילו זה לא משתלם

צירפתי קישור לסרטון ממש מחזק שאני ממליץ כמעט לכולם עליו
על ניסיון האמונה בדורות האחרונים
(לקראת המשיח)

אם את צריכה עזרה או סתם לדבר על משהו אני פה בפרטי!