13 תשובות
את ממש מגזימה, אם כבר היא רצתה להחמיא לך
אני לא חושב שהיא ניסתה לעשות לך את זה
היא בסך הכל ניסתה להחמיא לך וכנראה שאין לה כל כך הרבה טאקט.
בסדר לא נורא תאמיני לי שקרו לי דברים הרבה יותר מביכים אל תתני לזה להשפיע עלייך
איזו מגזימה כפרה עלייך כולה אמרה שאת שקטה.
אני מבין שזה מביך אבל בסך הכל החמיאה לך
מה זה עוזר שאתם אומרים לה שהיא מגזימה?
זה לא ישנה את המצב זה עדיין הביך אותה
מה זה עוזר שאתם אומרים לה שהיא מגזימה?
זה לא ישנה את המצב זה עדיין הביך אותה
לפעמים מורות לא מבינות באמת למה הן גורמות, אני בטוחה שהיא לא התכוונה. אבל את לגמרי לגמרי צודקת... אני גם הייתי מגיבה ככה אם זה היה קורה לי. לדעתי מורות צריכות להבין את התלמידים... זה נורא לדעתי שזה ככה, זה קורה המון לצערי
אני חושבת שהיא ניסתה להחמיא לך,
אבל היא פשוט לא מודעת לכמה שמילים כאלה יכולות לפגוע בך.. היא כנראה לא מכירה אותך טוב ואני חושבת שאולי כדאי שתדברי איתה על הנושא הזה כדי שהיא לא תחזור על זה שוב
שואל השאלה:
היא באמת לא נורמאלית ,היא התנהגה כאילו זה לא בסדר להיות שקטה ועשתה פה מופתע.
זה היה ה5 דקות הכי מביכות שהיו לי , היא פשוט לא הפסיקה להזכיר את זה שאני שקטה ועכשיו אני לא מסוגלת לדבר עם שאר הכיתה כי הם עכשיו חושבים שאני שקטה תמיד.
פאקצה מגעילה לא סובלת תמורה הזאת , היא צריכה כמה סטירות.
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לי היום אסיפת הורים אז היא כנראה תעשה את אותה הרצאה מול ההורים שלי , איזה מביך , מה עשיתי רע שאני בכיתה שלה
אנונימית
תקשיבי, לפעמים אנשים לא יודעים כמה הם פוגעים את צודקת שזה פוגע. וזה בסדר להיות שקטה.... שתלך לחפש, זה בסדר להיפגע מזה, זה בסדר גם שבכית, זכותך. אבל אל תיתפסי על זה. תמשיכי הלאה. התפרקת, כעסת, סבבה, תגידי לעצמך שמעכשיו זה לא מזיז לך, את שקטה וזה מה שאת והיא מורה אומללה שכנראה עושה מלא רעש ובלאגן ובחיים לא אמרו עליה שהיא שקטה לכי תדעי אולי זה מקנאה אפילו.
אם מפריע לך אגב שאת שקטה, זה משהו שאת רוצה לשנות בעצמך את תמיד יכולה אבל לא כי מישהו אמר... כי את רוצה. כי זה מגיע מרצון שלך ! תתחילי טיפה יותר להשתתף בכיתה, טיפה יותר לעבוד על הביטחון , זה בסדר להתחיל לעשות את זה אחותי, הייתי שם גם.... היום אף אחד לא אומר עליי שאני שקטה, הפריע לי שאני שקטה ושיניתי את זה. הראתי יותר נוכחות.
אבל הכי חשוב אל תתני למילים של המורה הזאת להשפיע עלייך, שתלך לחפש, באמת. מי היא בכלל. תאמיני לי שהיא אפילו לא זוכרת שהיא אמרה עלייך כאלה דברים, וגם הילדים בכיתה, לכל אחד יש את הצרות שלו והבעיות שלו. לך זה היה נראה גדול ומשמעותי לאחרים זה כלכך לא , חלק לא הקשיבו בטח אפילו.
אנונימית
למה בנות בוכות בגלל שטויות
אנונימי
היא הלא בסדר פה.
יכול להיות שהיא עשתה את זה בתום לב ויכול להיות שלא, אני לא יודעת כי לא הייתי שם, אבל לפחות היא אמרה שיש לך ציונים טובים שזה משהו להתגאות בו.
שתדעי שלא בכל העולם זה נתפס כדבר רע להיות שקט ומנומס, רק בארץ מצפים ממך לדבר כל הזמן גם אם אין לך משהו חכם להגיד.
אל תקחי את זה ללב, תמשיכי לדבר עם תלמידי הכיתה שבא לך לדבר איתם וסביר להניח שהם ימשיכו לדבר איתך כרגיל. מי שמפסיק לדבר איתך בגלל המורה הסתומה הזאת סתום בעצמו.
אנונימית