6 תשובות
400 למכנס
צריך 400 למכנס
שואל השאלה:
לא שינו את זה^ גם ביררתי עם המוקד זה נשאר 200
לא שינו את זה^ גם ביררתי עם המוקד זה נשאר 200
אנונימי
לא סביר שיםתחו
ובגדול, להבנתי הנוהל זה פעם בשנה קלנדרית אחרי 200 שעות נפתח
לנוער-חולצה, שניתן לבקש להמיר למכנס
לבוגרים-סט מלא
ובגדול, להבנתי הנוהל זה פעם בשנה קלנדרית אחרי 200 שעות נפתח
לנוער-חולצה, שניתן לבקש להמיר למכנס
לבוגרים-סט מלא
שינו את זה זה כבר לא 200
באותו הנושא: