7 תשובות
תשלחי מוקדם בבוקר. זה לא מנומס לשלוח הודעה בשעה כזו, מה שגם היא לא תענה לך עכשיו
זה לא מכבד בכלל שלחי בבוקר
כעיקרון על דבר כזה לא הייתי שולחת הודעה
יצא לי לשלוח לדעתי על דברים אחרים שלא יותר מדיי מצריכים תגובה
לדעתי תשלחי לה מחר בבוקר
לא מביך פשוט לא מכבד בשיט
תשלחי מוקדם בבוקר הכל טוב
לא. אבל עדיף לשלוח בבוקר פשוט אם את שולחת עכשיו אז תתנצלי על השעה תשלחי עכשיו רק אם זה ממש דחוף ולא יכול לחכות לבוקר.
לא מביך
ולמה כולם כותבים שזה לא מכבד