21 תשובות
הם לא רצו קוראים לזה טקט
זה טוב לדבר בכנות אבל יש גם דבר כזה שנקרא טאקט
כי זה לא נעים לשמוע גם אם הם ביקשו זה לא אומר שזה לא קשה לשמוע
כי את יכולה להיות יותר עדינה כפרה
אם יגידו לך בפנים שאת מכוערת (אפילו שביקשת כנות שזה לא משנה בכלל) לא היית נעלבת אפילו קצת?
אם יגידו לך בפנים שאת מכוערת (אפילו שביקשת כנות שזה לא משנה בכלל) לא היית נעלבת אפילו קצת?
כנות זה אחלה, אבל להגיד למישהו בפרצוף שהוא מכוער זה חסר טאקט
שואל השאלה:
אבל הם צריכים להיות שמחים מי זה אני חברה שלהם לפי האופי ולא לפי היופי
אבל הם צריכים להיות שמחים מי זה אני חברה שלהם לפי האופי ולא לפי היופי
אנונימית
זה כמו שהיו אומרים לך שאת מכוערת
כאילו ...טאקט?
כאילו ...טאקט?
שזה מהמם, אבל אף פעם לא נחמד לשמוע שאתה מכוער^^
ידעתי ששיקרו לי שאמרו לי שאני נראה אחלה עדיף כנות לדעתי
אנונימי
כי... זה סוג של שאלה שלא עונים עליה בכנות...
אעא אני לימון כאן?? ooo
וכדי שלא יורידו לי את השאלה כי היא לא קשורה, אנשים לא אוהבים שאומרים שהם מכוערים
וכדי שלא יורידו לי את השאלה כי היא לא קשורה, אנשים לא אוהבים שאומרים שהם מכוערים
oh helloo^^
סימן מאלוהים(^_-)
סימן מאלוהים(^_-)
האא אני לימון הגיבה ליי^-^
יש לי גלידת קרמל האהאp;
יש לי גלידת קרמל האהאp;
שיואו איזה דודא עשית לי
מנוולת
מנוולת
יש לי קציצות במקפיא
הו, הקנאה
מואהאהאה
* בכי בכי *
מרגישה כמו דופנשמירץ
מרגישה כמו בןאנדג'רי❤
ככה צריך