8 תשובות
לדעתי לפני שאת מתרחקת או מנתקת קשר כדאי שתדברי איתה, זה מאוד פוגע לראות שבן אדם קרוב מתרחק ממך בלי הסבר, אני מבינה שיש לך סיבה להתרחק ממנה ושאת נפגעת ממנה אבל כדאי לדבר על זה, היא לא יכולה להכחיש את מה שאת מרגישה. אם היא הופכת את זה לריב אז תתרחקי ממנה, אבל תדברי איתה קודם.
היא זו שהתרחקה מלכתחילה היא לא צריכה לתת לה הסבר^
שואל השאלה:
^^^ היא כבר די נמנעת ממני אבל בשיעורי בית והעזרה קשה לי להגיד לא, ממש קשה לי.
להימנע מזה יהיה קשה
^^ אני לא יודעת אם היא בכלל תשים לב שהתרחקתי כי היא בעצמה די הפקירה אותי ואת חברות שלי בשביל חברים בנים אחרים.
יכול להיות שאם אני לא אעזור לה היא כן תגיד למה אני לא עוזרת אבל זה לא שבחברות היא ממש תשים לב
^^^ היא כבר די נמנעת ממני אבל בשיעורי בית והעזרה קשה לי להגיד לא, ממש קשה לי.
להימנע מזה יהיה קשה
^^ אני לא יודעת אם היא בכלל תשים לב שהתרחקתי כי היא בעצמה די הפקירה אותי ואת חברות שלי בשביל חברים בנים אחרים.
יכול להיות שאם אני לא אעזור לה היא כן תגיד למה אני לא עוזרת אבל זה לא שבחברות היא ממש תשים לב
אנונימית
הבנתי. קרה לי מקרה ממש דומה.
תתרחקי ממנה אבל לא לגמרי, תישארי איתה ביחסים סבבה כזה, לא חברות טובות אבל גם לא עכשיו איזה סכסוך גדול או משהו.
תתרחקי ממנה אבל לא לגמרי, תישארי איתה ביחסים סבבה כזה, לא חברות טובות אבל גם לא עכשיו איזה סכסוך גדול או משהו.
את יכולה לנסות להימנע ממנה? או שזה לא אפשרי?
שואל השאלה:
^אבל יש לי בעיה שאני לא יודעת להגיד לא. אני מרגישה על זה רע אחכ ובוכה אז לא לעזור יהיה לי קשה
^אבל יש לי בעיה שאני לא יודעת להגיד לא. אני מרגישה על זה רע אחכ ובוכה אז לא לעזור יהיה לי קשה
אנונימית
להתרחק לאט לאט
להראות שאת לא מתכוונת להמשיך לעזור לה גם אם בהדרגתיות
להראות שאת לא מתכוונת להמשיך לעזור לה גם אם בהדרגתיות
שואל השאלה:
תודה רבה לכם ❤
תודה רבה לכם ❤
אנונימית
באותו הנושא: