15 תשובות
טסט שלישי
הייתי הראשון
שבוע הבא ישלי טסט ראשון, אז בוא נקווה
טסט ראשון
הייתי ראשון
עברתי בנס איכשהו
שואל השאלה:
^ בהצלחהה
היימיש באיזה אתר נבחנת?
אנונימית
טסט ראשון
הייתי שני.
הייתי ראשונה עברתי פעם שניה
טסט 6 חח כן, הייתי שני
טסט שלישי והייתי שנייה
רביעי
הייתי שנייה
טסט שמיני, וואלה לא זוכר נראלי הייתי ראשון, עברתי לפני כמעט שלוש שנים
שמיני, שני.
טסט ראשון
והייתי שני
בדיוק היה לי לפני כמה ימים טסט, הייתי שנייה אבל רציתי מאוד להיות ראשונה ולסיים עם זה, כמובן שנכשלתי באסוש
^^ לא תמיד טוב להיות ראשונים בטסט, בתור אחת שהייתה שנייה ממש שמתי לב מה הטסטר ביקש מהראשונה ועל מה שם דגשים וזה עזר לי ועברתי :)
טסט שישי חחח והייתי שניה