5 תשובות
מה זאת אומרת? יעני למה המציאו את השם? רצו לשים על זה הגדרה
זה כמו לשאול למה אנשים סטרייטים קיימים. זה פשוט השם של זה
זאת הגדרה מדעית/רפואית
כי רצו שיהיה לזה הגדרה נראלי
זה סתם הגדרה לא יודעת
אותו הדבר עם הטרוסקסואל
חייבת להגיד שבתור סיס והטרו (אבל ממש ממש תומכת!!!) אני לא ככ מבינה למה יש לנו דגלים
אותו הדבר עם הטרוסקסואל
חייבת להגיד שבתור סיס והטרו (אבל ממש ממש תומכת!!!) אני לא ככ מבינה למה יש לנו דגלים
באותו הנושא: