6 תשובות
תרשמי מתוך נימוס
בשבילך, לא בשבילה
תרשמי לה
תרשמי לה תצאי יותר בוגרת
סתם מזל טוב
שואל השאלה:
היינו פעם חברות עכשיו בקושי
אנונימית
תרשמי מתוך כבוד
אולי היא שכחה, גם אני לפעמים שוכח אולי היא לא טובה עם תאריכים
אנונימי
באותו הנושא: