5 תשובות
זה בסדר, את יכולה לשתות
בממוצע לאחר כ-45 דקות מהצריכה, 99 אחוזים מהקפה נספג בגוף.
הקפאין הוא חומר שבאופן יחסי נספג בקלות דרך קרומים ורמתו יורדת לחצי מזו שנספגה בתוך 4 עד 6 שעות.
זה בסדר לשתות קפה עכשיו.
thv
זה כמעט שעה אז יהיה לזה זמן להתעכל הכל טוב לכי תשתי
שואל השאלה:
הבעיה שזה כבר עובר די מהר ובקצב הזה בקושי ישארו לי 40 דקות ואני לא יכול לצאת מבית הספר ללא אישור הורה אז לא משנה
אנונימי
זה בסדר אפשר לשתות שעה זה מספיק זמן כדי שתוכלי לעכל את כל הקפה