התחברות
הרשמה
הגיוני שהיה לי ocd כשהייתי קטנה ועכשיו אין?
לא הלכתי לשום טיפול או משהו פשוט לא מזמן הבנתי שהייתי עושה דברים שאנשים עם ocd עושים
14 בדצמבר 2022, 22:07
OCD
תשובה אחת
אני מאובחנת עם או סי די.
זה התחיל לי בגיל מאוחר.
יכול להיות גם הפוך...
ה
הילדה הדיכאונית הזאת
באותו הנושא:
זה הגיוני שהייתי קטן הייתי מכוער ועכשיו מלא אומרים לי שאני חתיך?
הגיוני שכשהייתי קטנה (עד גיל 10 בערך) השיער שלי היה חום בהיר ועכשיו הוא שחור?
איך זה הגיוני שכשהייתי קטנה היו לי עיניים כחולות ועכשיו יש לי עיניים ירוקות?!
הגיוני שכשהייתי קטן נמשכתי למשהו מסוים ועכשיו כבר לא?
אם כשהייתי קטנה היה לי אסטמה וזה עבר באמצעות הימנעות מאוכל מסויים, הגיוני שזה יחזור עכשיו?
הגיוני שפעם כשהייתי קטנה היו לי תמיד מלא כינים והיום אין לי בכלל?
כשהייתי בחו"ל תיירים מהודו רצו להצטלם עם אחותי הקטנה, הגיוני?
זה הגיוני כשהייתי קטנה היו לי ממש תלתלים ועכשיו השיער שלי חלק גלי?
זה הגיוני שהייתי קטנה היה לי עור ממש שזוף ועכשיו אני לבנה?
זה הגיוני שכשהייתי קטן השיער שלי היה בלונדיני ועכשיו הוא יותר כהה כזה?
הגיוני שכשהייתי קטנה הייתי ממש מכוערת ולא פוטוגנית ולפתע נהפכתי לממש יפה ?