8 תשובות
כי היא לא מספיק טובה?
כי אנחנו גרועים תחת
כי אםילו לא עברנו את הטורניר
כי נבחרת ישראל גרועה
אנחנו לא מספיק טובים
לא מספיק טובים
מה הקשר אנטישמים ברה
ישראל נבחנה למונדיאל ולא עברה את האודישן.
ישראל נבחנה למונדיאל ולא עברה את האודישן.
אנונימית
כי אנחנו גרועים והם אנטישמים
באותו הנושא: