9 תשובות
לא
מוטב שלא
כן למה לא? גם מצווה על הדרך
עם המחיר של הסופגניות היום צריך משכנתא
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימי
רעיון יפה סך הכל אבל ביצוע לא טוב
אם סתם תחלק לאנשים סופגניות זה יכול להיראות מעוד מוזר כאילו אתה מנסה להרעיל או משהו
כאילו אתה מחבל לאדעת
עדיף לתרום את הכסף שהתכוונת לקנות איתו סופגניות ואז אנשים שאין להם מרוויחים
כי גם אם אתה סתם מביא לאנשים יש מצב שתביא למישהו שיש לו המון כסף ואם אתה תורם אתה יודע בוודאות שאתה עוזר לאנשים שאין להם
למה לא? זה ממש נחמד מצידךך
אנונימית