7 תשובות
העיקר להיות בגירעון
פעילות אירובית, הידועה גם בשם פעילות גופנית קרדיווסקולרית, חשובה לירידה במשקל מכיוון שהיא עוזרת להגביר את קצב הלב ולשריפת קלוריות. אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, חשובים גם לירידה במשקל מכיוון שהם עוזרים להגדיל את מסת השריר, מה שיכול להגביר את חילוף החומרים ולשרוף יותר קלוריות.

המכללה האמריקאית לרפואת ספורט ממליצה למבוגרים לעסוק לפחות 150 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית או 75 דקות של פעילות אירובית בעצימות נמרצת בשבוע. בנוסף, ה-acsm ממליץ למבוגרים לעסוק באימוני כוח לפחות יומיים בשבוע.

חשוב לציין שכולם שונים ותוכנית האימונים הספציפית המתאימה לך ביותר תהיה תלויה ברמת הכושר שלך, במטרות ובכל מצב רפואי שיש לך. זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות או איש מקצוע מוסמך לפני תחילת כל תוכנית אימונים חדשה.
שואל השאלה:
^^אני כבר בגירעון
^ אז נניח אם אני מתאמנת 5 ימים בשבוע כדאי 2 ימים כוח ו3 אירובי ואם נניח 7 ימים אז 3 אירובי ו4 כוח?
אנונימית
בדרך כלל מומלץ לשאוף לפחות 2-3 ימים של אימוני כוח בשבוע ולפחות 2-3 ימי אירובי בשבוע. האיזון הספציפי של אימון אירובי ואימוני כוח המתאים לך יהיה תלוי ברמת הכושר שלך, במטרות ובכל מצב רפואי שיש לך.

אם אתה חדש בפעילות גופנית או לא היית פעיל מזה זמן מה, אולי תרצה להתחיל עם 2-3 ימים של אירובי ו-1-2 ימים של אימוני כוח בשבוע ולהגדיל בהדרגה את התדירות והעצימות של האימונים שלך בהתאם לכושר שלך. משתפר. אם אתה כבר פעיל ויש לך ניסיון גם באימוני אירובי וגם באימוני כוח, אולי כדאי לך לשאוף לתוכנית מאוזנת יותר עם 3-4 ימים של אימוני אירובי ו-2-3 ימים של אימוני כוח בשבוע.

זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות או איש מקצוע מוסמך לפני תחילת כל תוכנית אימונים חדשה. הם יכולים לעזור לך לפתח תוכנית אימונים בטוחה ויעילה המותאמת לצרכים ולמטרות האישיות שלך.
שואל השאלה:
zeus אני דווקא ראיתי שגם אימוני כוח תורמים מכיוון שכשאתה מגדיל את מסת השריר אז הגוף שלך שורף יותר קלוריות גם לאחר האימון ולא רק בזמן האימון
אנונימית
^אין כל כך סיבה, זה דבר שנבנה במשך זמן רב ואין צורך בו בירידה באחוזי השומן

אימוני אירובי מוציאים הרבה קלוריות, שום סיבה לפתח מסת שריר במקרה הזה בשביל עוד קצת הוצאה קלורית
זה לא משהו שיזרז לך את התהליך

תשמרי על מאזן קלורי שלילי, תוכלי להוסיף אירובי אם את מתקשה לשמור כדי להוציא עוד קלוריות

בהצלחה
אם המטרה שלך היא רק ירידה באחוזי השומן
אין סיבה לעשות אימוני כוח
אימוני כוח נועדו לבנייה של מסת שריר/כוח/סיבולת

ירידה באחוזי השומן מתבצעת על ידי מאזן קלורי שלילי
מה שאימוני אירובי יכולים לעזור, זה הוצאה קלוריות גדולה יותר אך אם לא נשמור על מאזן קלורי שלילי זה גם לא יעזור לנו

בהצלחה ופה לכל שאלה