התחברות
הרשמה
כשאני פונה ימינה מחד סטרי לדו
אני אמור לפנות ב"קשת רחבה"?
22 בדצמבר 2022, 14:24
נהיגה
3 תשובות
כן, כדי לא להתנגש בתנועה ממול
X
XML IE
זה ליטרלי המשמעות של קשת רחבה^
X
XML IE
אה אה קראתי שמאלה סורי
ימינה כן נצמדים לימין
X
XML IE
באותו הנושא:
כשאני פונה ימינה לחד סטרי אני צריכה להיצמד לשמאל או ימין?
שאני רוצה לפנות שמאלה מכביש דו סטרי לגו סטרי ויש רק נתיב אחד שמאלה, אש שאני פונה אני צריכה להכנס לשמאל ואז לעבור לימין
אם אני פונה ימינה לרחוב חד סטרי אני צריכה להצמד לשמאל שלו או ימין?
בטסט אם פניתי מכביש חד סטרי לדו סטרי מימין לימין זה נכשל?
על פי החוק , בקו עצירה , בכביש חד סטרי לחד את פונה משמאל לשמאל, ודו לדו מימין לימין, אז למה בחד סטרי פונים לפעמים מימין?
אם אני פונה *ימינה* ל*כביש חד סטרי* אני עושה את הפנייה מהנתיב הימני או השמאלי?
אם אני בכביש דו סטרי ואני רוצה לפנות בפנייה ימינה לכביש חד סטרי זה מהנתיב הימיני של הדו סטרי לימני של החד סטרי?
אם אני פונה שמאלה מחד סטרי לחד סטרי
כשאני פונה מחד סטרי לחד סטרי שמאלה אני צריכה לפנות מנתיב השמאלי לנתיב השמאלי של החד סטרי נכון ולאותת ימינה?
אם אני בכביש חד סטרי וצריכה לפנות ימינה לכביש דו סטרי, אני פונה מהימין של החד סטרי לימין של הדו סטרי נכון?
אם אני בחד סטרי עם שני נתיבים ואני בנתיב הימני, פונה ימינה, והכביש שני אני פונה אליו ימינה יש גם שני נתיבים