התחברות
הרשמה
כשאני צריך לפנות ימינה מכביש חד סטרי שאני נמצא במרכזו
אז בשביל לפנות ימינה אני צריך להיצמד לימין ואז לפנות או לפנות מאמצע הנתיב?
22 בדצמבר 2022, 15:00
נהיגה
3 תשובות
להצמד
M
Meat ball
להיצמד לימין
ת
תברחו מ-מני
להצמד לימין
me and myself
באותו הנושא:
אסור להכנס לדרך ללא מוצא בכביש?אם הבוחן יגיד לי לפנות ימינה וימינה זה דרך ללא מוצא לפנות?כי ראיתי סרטון ביוטיוב על טסט
הסבר על פניות בכביש - מכביש דו סטרי לכביש חד סטרי צריך לפנות מימין לשמאל? ומכביש חד סטרי לכביש דו סטרי צריך לפנות משמאל לימין?
אם אני בכביש דו סטרי ואני רוצה לפנות בפנייה ימינה לכביש חד סטרי זה מהנתיב הימיני של הדו סטרי לימני של החד סטרי?
בטסט אם פניתי מכביש חד סטרי לדו סטרי מימין לימין זה נכשל?
בכביש חד סטרי, אם יש לי עצור בצד ימין, גם מי שמתכוון לפנות שמאלה חייב לעצור?
כשאני בכביש חד סיטרי אני תמיד צריכה לפנות שמאלה מהנתיב השמאלי?
כשאני עושה חניה כמה אני צריך לסובב את ההגה ימינה ואיך אני אדע מתי להתיישר?
אם אני בכביש דו סטרי ורוצה לפנות שמאלה לכביש דו סטרי זה מהימין לימין?
בכביש חד סטרי אם אומרים לי לפנות ימינה פונים מהצד הכי ימני או שמאלי?
אם יש תמרור שאוסר פניית פרסה ימינה אז אסור לפנות גם ימינה נכון?
אם אני בכביש דו סטרי ואני נמצאת בנתיב הימיני ואני צריכה לפנות שמאלה,לפנות מימין לשמאל?או מימין לימין?