6 תשובות
שבוע אחרי זה בשישי בבוקר בדרך כלל
חמישי-שישי בשבוע שאחרי לרוב
אבל זה משתנה.
אבל זה משתנה.
שואל השאלה:
אז יוצא שאני שבועיים בבסיס?
אז יוצא שאני שבועיים בבסיס?
כן בערך^
זה מאוד תלוי בבסיס ובתפקיד
זה מאוד תלוי בבסיס ובתפקיד
בעיקרון שבוע אחרי בחמישי או שישי בהתאם ליציאות שלך.
יש בסיסים שנותנים אפטר אחרי השבת (שזה לצאת בראשון בצהריים ולחזור בבוקר של שני - רק בסדיר ולא בכל בסיס/תפקיד)
יש בסיסים שנותנים אפטר אחרי השבת (שזה לצאת בראשון בצהריים ולחזור בבוקר של שני - רק בסדיר ולא בכל בסיס/תפקיד)
זה תלוי אם אתה בבסיס יומיות או סגור
סגור לרוב חמשוש
סגור לרוב חמשוש
באותו הנושא: