5 תשובות
תלוי איזה בן אדם עומד מולי
תלוי מאוד על מה הוא מקלל ומה הוא אומר, יש גבול לכמה אפשר לספוג קללות וכשזה מגיע לקללות על המשפחה שלי או משהו אני כבר לא אשתוק
תלוי מי זה אם זה ילד טיפש מהכיתה אז הייתי מקללת חזרה
אהיה כנראה בהלם ואגיד משהו עלוב בסגנון של "מה אתה רוצה" ואנסה להתרחק מהבן אדם הזה כמה שיותר מהר
מקללת אותו בחזרה חדמש, אבל זה גם תלוי, אם זה מול משפחה הייתי פשוט שותקת ואם זה מול חברים אז מקללת אותם