27 תשובות
לא
מה יש לי לעשות שם
תלוי אם הוא מהמשפחה שלי או כמה הכרתי אותו
לא
אני לא צבועה
שואל השאלה:
אפילו אם הוא היה חייל ששירת איתכם ומת בקרב ?
אנונימי
הייתי הולכת
לא.

כי אין מה לעשות שם כי זה לא שאהבת אותו או שהוא אותך
כנראה שלא
כן, כדי לכבד את זכרו. אפילו עם זה מישהו שאני שונאת
אם הוא לא נתן לי סיבה להיות שם כנראה שלא
לא
כן רק כדי לכבד כי אני לא מגעילה...
כן כדי לשמוח שהוא מת
לא למה לי
אל תלך
אני הייתי הולכת רק כדי לוודא שקברו אותו. סליחה על הכנות, היה לי בן זוג מתעלל וכשהוא נפטר הלכתי לבדוק שזה הוא באמת שנפטר. ושקברו היטב. אני לא יכולה להסביר את תחושת ההקלה שהייתה לי שידעתי שהוא לא קיים עוד בעולם. זה אולי לא הכי פופלרי, אבל מי שעבר התעללות. יודע בדיוק על מה אני מדברת
תלוי. אם הוא חייל כמו שאמרת אז כן.
מקווה שכן, לעילוי נשמתו וכדי שאסלח לו על מה שעשה לי
כן ברור, אני לא רוצה לשמור אינה למישהו שמת, אם זה מישהו שלב וחלילה רצח וזה
אז לא
אבל מישהו שהקניט בוודאי מצטער על זה ואני מאמין שהוא רוצה שאסלח לו ומשבקש סליחה
זה לא הזמן לנקום הייתי הולכת
אה, אם הוא היה חייל אז כן.
בכללי, אתם הייתם ביחד וחוויתם אותם דברים שם אבל הוא גם הגן עליך... חייתם כתף אל כתף. אתה תצטרך לכבד אותו בדרכו האחרונה... משתתף בצערך