4 תשובות
דבר ראשון אם הם פשוט היו בטבע החיים שלהם היו הרבה יותר קשים ודבר שני לפעמים יש לרוכב קשר טוב עם הסוס שלו והסוס באמת אוהב אותו וגם אם ישחררו אותו הוא יחזור אליו
;.,
אנחנו נותנים לסוס אוכל מטפלים בו דואגים לכל הצרכים שלו אם הוא חולה אז אנחנו נותנים לו תרופות ומידי פעם עובדים איתו כדי לחסות על כל ההוצאות האלו ועל הוצאות אישיות אם נשחרר את הסוסים הם לא ישרדו בכל מצב לא חסר סוסים שמתים מרעב שמתים מפציעות או מהתעללות אנחנו לא מרביצים ולא מתעללים בו
שואל השאלה:
זה ממש מעצבן אותי שאומרים לי את זה
אנשים שלא רכבו מעולם, לא מבינים שאנחנו יכולים להבין את שפת הגוף של הסוס
אנונימית
אוקיי אני רוכבת סוסים ובחווה שאני רוכבת בה הסוסים כמו מלכים מקבלים אוכל ומים ומקום גדול ותנאים מדהימים שבטבע הם לא היו שורדים לבד כי אנחנו חיים בעולם מודרני שהשטחים שבהם הם יכולים לגור טבעי ממש מעטים זה סוג של להציל אותם