7 תשובות
תקשיבי לאחרים בצאט..
^ מה הקשר?!
כנראה שאת לא מתאמנת מספיק. אם היית מתאמנת מספיק לא היית מופתעת מהציונים
הגיוני שתכשלי, את לומדת יומיים לפני המבחן. את צריכה יומיים לפני המבחן כבר לדעת את כל החומר. בכל מקרה הדרך הכי טובה להתכונן למבחן זה לעשות תמיד את השיעורי בית ואפילו מעבר (במיוחד במקצועות מתמטיים)
שואל השאלה:
אני בדרך כלל פשוט לומדת יומיים לפני כשאני עושה את המבחן אני לא יודעת אבל נגיד ישר אחרי שהמבחן נגמר אני אומרת ש'ט עשיתי מלא דברים לא נכונים וזה ממש מעצבן
אני בדרך כלל פשוט לומדת יומיים לפני כשאני עושה את המבחן אני לא יודעת אבל נגיד ישר אחרי שהמבחן נגמר אני אומרת ש'ט עשיתי מלא דברים לא נכונים וזה ממש מעצבן
אנונימית
^ בקשר לזה. מהניסיון שלי לנסות כמה גישות למידה (סרטונים, תרגול בספרים, תרגול דרך סרטונים) ביחד הרבה יותר יעיל מאשר להסתמך רק על מקור אחד
^נכון, או דאולי אץ לא לומדת בדרך שנכונה לך. הרבה מאוד רק משננים אבל לא נכנס להם, את מנסה בעוד דרכים, שואלת השאלה?
באותו הנושא: