6 תשובות
אין לך מה לעשות, תקבלי את זה ומה שיקרה יקרה
אל תחכי לו
תמשיכי, תתקדמי הלאה. אל תעצרי את עצמך בגלל הספקות.
בהצלחה.
אולי הוא לא בעניין אל תחכי יותר מדי זמן למישהו שלא רוצה אותך זה לא מגיע לך
אל תחכי לו הוא בכר לומר לך לא בפעם הראשונה וזאת בעיה שלו
הכי כואב להגיד את זה אבל תתקדמי .
אם הוא לא רצה ,כנראה שזה לא מה שנכון לו בזמן הקרוב
וכנראה שגם בהמשך.
יש הרבה אנשים טובים ובשנייה שמשחררים מגלים שמתגברים מהר.