10 תשובות
שלא לכולם זה מתאים צבא
שהיא רגישה וצבא לא מתאים לה
או שהיא מאוד טובה בקומבינות או שהיא חולת נפש או שהיא עשתה יותר מדי עניין מהמצב שלה.
4AM
לא אצא איתה לדייט אם זאת שאלתך
אנונימי
כלום
היא לא חייבת להגיד שזה נפשי כי כתוב רפואי
היא יכולה פשוט להגיד פטור רפואי
כלום יותר משליש אחוז מהמדינה לא מתגייסת ובצדק , המערכת מתעללת בחיילים ולא כולם יכולים לעמוד במסגרת הזאת
שהמדינה קודם כל תדאג לחיילים שלה ואז שמישהו יבוא בתלונות שלא התגייסת
אנונימי
אני אותו דבר כמוך, זה לא משנה מה הם חושבים אם את יודעת שצבא היה גורם לך להרבה יותר רע אז זהו תחיי עם זה
שקשה לה נפשית