4 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשות?
אנונימית
אין לך יותר מדי מה לעשות,זו הבחירה שלה. בכל מקרה כאישה לא סביר שהיא תהיה בחזית אם תהיה פה מלחמה.
תלוי איזה תפקיד בקרבי
קודם כל כדאי שתדעי שלא כל תפקיד בקרבי הוא מסוכן
הכל טוב היא בת, היא לא תהיה בתפקיד מסוכן.