7 תשובות
זה יכול להיות מכל מיני סיבות
אבל אני גם ככה
שונאת את היומולדת שלי
אולי את לא רוצה לפתח ציפיות? אבל אני לא יודעת
פשוט כל אחד ממש מצפה לזה אבל תכלס זה םשוט עוד יום בשנה
N11
כשמתבגרים כבר לא מתרגשים מימי הולדת
גם לי זה קרה
ככל שאתה מתבגר אתה פחות מתרגש, זה דיי עצוב
נכון
N11