7 תשובות
זה יכול להיות מכל מיני סיבות
אבל אני גם ככה
שונאת את היומולדת שלי
אבל אני גם ככה
שונאת את היומולדת שלי
אולי את לא רוצה לפתח ציפיות? אבל אני לא יודעת
פשוט כל אחד ממש מצפה לזה אבל תכלס זה םשוט עוד יום בשנה
כשמתבגרים כבר לא מתרגשים מימי הולדת
גם לי זה קרה
ככל שאתה מתבגר אתה פחות מתרגש, זה דיי עצוב
נכון
באותו הנושא: