6 תשובות
כל כמה שעות וזה יעשה ממש טוב ליד
שואל השאלה:
היד שלי יבשה ברמות
אנונימי
לא יותר מדיי כי זה יכול לגרום עוד יותר ליובש, תנסי בבוקר ובערב
משתנה
אני יכולה למרוח גם חמש פעמים
הידיים שלי ממש יבשות
פעמיים ביום
לא סופרים את זה...
כל הזמן... שתמיד יהיה עליך קרם ידיים, וכל פעם שאתה מרגיש שהקרם שמרחת פעם קודמת נעלם, והיד שוב יבשה, תמרח שוב.. לפעמים יוצא לי למרוח קרם כל חמש דקות.. אז פשוט תדאג שתמיד יהיה איתך קרם, וזה הכי נוח...