11 תשובות
לא מכיר כאלה
אחלה ילדים
חלקם אחלה ילדים וחלק די קרינג'
יצא לי להיות שם כמה פעמים בחיי
שהם נחמדים ברמות ותמיד עוזרים
סתם מגזימים עם הסטיגמות עליהם
לא מכירה כאלה אז אין לי דעה
שואפת להיות אחת
אני אוהבת אותם
שהם ילדים שמבלים הרבה בסנטר
וזהו, זה באמת מה שיש לי לחשוב עליהם
שהם נחמדים (לפחות מי שאני פגשתי)
קרינג'
אנונימית
אני חושב שהם ילדים ושהם נמצאים בסנטר אבל זאת רק דעתי