11 תשובות
יותר מדובר על המרכז ולא על הצפון,
ויוקר המחייה לאו דווקא נובע רק מיחידת דיור אלא מיסים,משכנתא ועוד..
אנשים רוצים יותר לגור במרכז
ואגב זה גם תלוי בשכונה. דירות בחצי מיליון שקל זה לרוב בשכונות לא משהו בלי מקום חנייה ואולי גם בעיות אחרות בדירה.
אנשים רוצים דירה נורמלית לא שיש לה מיליון ואחת בעיות
הדר זה לא מקום אידיאלי לגור בו.
אנונימית
שואל השאלה:
טאק כמו אמרתי פינוקי
אנונימית
שואל השאלה:
קצת נרקומנים קצת שתויים אפשר לחשוב
אנונימית
שואל השאלה:
רוצים הכל בכפית של הזהב
אנונימית
^ בבירור לא היית בחיפה או גרת בהדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני הייתי בהדר אצל סבא כמה חודשים וגרים בשער עליה
אנונימית
יפה, לגור כמה חודשים מסכנים זה לא לגור בדרך קבע ולחוות מה זה הדר באמת. את לא יודעת על מה את מדברת
חצי מיליון לדירה בהדר אבל הדירות האלה ישנות, רוב בשיכונים לא מתוחזקים, שאחר כך יעלה לך עוד כמה עשרות אלפי שקלים רק לתקן את הבעיות והנזקים, וזה לא תמיד בר תיקון אלא בעיה מערכתית בבניין, שלא לדבר שאין חנייה בעליל,
יש משפחות פשע שמסתובבות שם, עסקאות סמים, עבריינים. מי רוצה לגור במקום כזה תגידי.
אנונימית
שואל השאלה:
נו שמעתי בלילה כל הצעקות אטמי אוזניים עשרים שקל סופר פארם וסבא שיפוצניק הוא היה מתקן הכל
אנונימית
יפה אז אף אחד לא רוצה לגור במקום כזה.
אנונימית
שואל השאלה:
חבל מאוד
אנונימית