15 תשובות
לא מה הקשר
שואל השאלה:
זה מרגיש סוג של הישג עלינו
אנונימי
מדי מפריע לי הערביה כדי שאני אשים לב לגובה
שואל השאלה:
לבנות בטח זה יותר קל.

אבל נניח שאיזו מוכרת בחנות מסדרת את המדפים ואתה בא לשאול אותה שאלה ואז אתה מגלה שאתה משוחח עם ערביה שגובהה ממך. זה באסה לגמרי
אנונימי
ברו, תתבגר
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר להתבגר?
גובה לא אומר כלום, אבל בסוף אי אפשר לקחת את זה שיש בינינו עימות וכשערביה מציגה עליי יתרון, זה סוג של באסה
אנונימי
תיקח איתך שרפרף לכל מקום, ככה שבמקרים כאלה תדבר איתה כשאתה עומד על השרפרף, בהצלחה.
שואל השאלה:
^אני קולי
זה לא קורה לי הרבה כי אני יותר גבוה מרוב הנשים.

אבל את מבין את התחושה, נכון?

כאילו גם ככה זה באסה כל אישה שיותר גבוהה
אנונימי
כן, נשים...
שואל השאלה:
^אני קולי
אתה נמוך?
אנונימי
כן, מטר
אחי מה לעזאזל
תלוי איזה אינטרקציה
מה לא
כן, כי היא ערביה.
באותו הנושא: