7 תשובות
מה השאלה כפרה
יש כאלו שחוגגים את זה שמתחלפת שנה מ2022 ל- 2023 ולא את הסילבסטר
באופן כללי, סילבסטר זה משהו שהמציאו בארץ, בשום מקום בעולם לא קוראים לזה ככה.
אין הבדל כמעט בין הנצרות ליהדות, במיוחד בתורה שהיא אותו הדבר.
וזה לא פוגע לך בלאומיות, זה הלוח שנה שחוגגים וזה נחמד לחגוג.
שואל השאלה:
רב אומר רק את הצד של היהדות
ההוא מהסטיפס
מה השאלה
אנונימית
מה השאלה שלך בכלל? אם קל יותר להיות נוצרי? עדיף להיות נוצרי?
חייאתי
אני נכד של כומר ואני יכול להגיד לך שכל הנצרות חרטא
הבעיה לא בך, אלא בבית ספר. הם רואים את 'הלאומיות' - 'המדינה' - בתור אלהים אז הם מנסים להשפיל דת דרך אידיאולוגיה בעלמא - מה שבלתי אפשרי.
אם יש לך שאלות מוזמן לפנות אליי