8 תשובות
היה נעים להכיר
כלום מבקשים לשים על מצב טיסה כדי שיהיה יותר קל למטוס לקלוט אותות אז אם טלפון אחד לא על מצב טיסה אז לא יקרה כלום
אומרים שזה פוגע ברשת שאיתה מתקשרים המטוסים או משהו
זה יכול לשבש את הקשר של המטוס... שימי על מצב טיסה
שואל השאלה:
אז למה יש את זה
אנונימית
אוי לא
כנראה שלום, אבל עקרונית זה יכול לסבך את המטוס
אז תשימי עכשיו
Zo3