13 תשובות
לא כולם
לא כולם, ופשוט להם יש אוכל טעים
לא כולם
לא כולם
כנראה אוהבים את האוכל
שואל השאלה:
הו, צדיק אחד בסדום^
אנונימית
לא כולם
לא כולם וגם מה זה מעניין וכיף לראות את כל הצדדים
תופעה עגומה שלצערי צוברת תאוצה.
מספר סבות אפשריות:
1. כור התוך צה"לי: ילד אשכנזי נעים הליכות עם אוצר מלים רחב נכנס לצבא ופתאום מתנהג כמו קקה מהרחוב ו-90% מהלקיסקון נהיה "אחי", "מה אומר?", "זין" ו-"כוסית הייתי עושה אותה" - מקרה נפוץ מאוד
2. לחץ חברתי: ערבים יהודים חצי מדינה, משמע ברובה הם הרוב. ילד אשכנזי יקלע ללעג וגזענות על המוצא שלו מגיל צעיר, אבל לא ירצה להיות שנוא ושונה עוד יותר - אז ישתף עם זה פעולה ויזנח תרבות טובה בשביל ילדים גועליים. הדבר הזה ממשיך ומתגלגל לסעיף 1 - כך שגם ילדים שבאים ממקומות עם רכוז אשכנזיים גבוה בסוף יוצאים כך.
3. זו תרבות ערבית - מטבעה שואפת היא להשתלט על אחרות
4. התרבות הערבית חלשה מאוד בסופר-אגו. היא לא מלמדת בן אדם מגבלות חברתיות ולכן בסיטואציות מסוימות שלא ראוי לצעוק בהן - הוא ינבח (למשל). לאנשים קל לחיות עם סופר אגו חלש, עם אגו משוחרר. כשאשכנזי רואה זאת בעקבות אחד הסעיפים לעיל, הוא עלול להתרגל בקלות לחיים "נוחים" שכאלה
שואל השאלה:
^ אני לא צריכה שירחמו עליי שאני נעשית אדומה במקום להשתזף אני אוהבת את צבע העור שלי הוא מיוחד
לא מבינה מה רע בלהיות לבן ולמה להתגאות בזה זה נהפך לגזענות..

התרבות המרוקאית בכלל לא עושה לי את זה וגם לא האוכל לא מבינה מה מתלהבים מהם, מעדיפה שטרודל תפוחים של אמא, לשמוע מוזיקה קלאסית ולפתוח את הדלת למבוגרים
אשכנזים הם גם חמים, פשוט למשפחה שלהם ולחברים ומכבדים פרטיות.
ולא חושבים שכל העולם אח שלהם שאפשר לא לכבד

כפי שאמרתי, עוד צדיקים בסדום
אנונימית
עכשיו אני קורא את התשובות האחרות, באמת סדום ועמורה. מדברים על "אוכל טעים" כסבה, כאילו לא כל העולם בערך אוכל אוכל אירופי (כולל ערבים) - שניצל, המבורגר, פיצה, פסטה ועוד ועוד
בדיוק, הצביעות והבורות חוגגות אצלם כמו בכול דבר. גם על הצבעים שלנו צוחקים ואז מגדירים את המראה האידיאלי כבעל הצבעים האלה

טוב שיש עוד איכותית, אולי כן יש תקוה קטנה
שואל השאלה:
חח הכי מצחיק אותי שהם אוכלים חלה בשבת (אוסטרי) שניצל (אוסטרי) וצ'יפס (בלגי) לארוחת צהרים, סופגניות (מרכז אירופה) ולביבות (גרמני) לחנוכה
הולכים לאכול המבורגר (גרמני) במסעדה, אוכלים פירה (צרפתי) וקציצות (שוודי)..
ואחרי כל זה הם עוד מעזים לרדת על האוכל שלנו

הגסטרונומיה התפתחה באירופה אגב
הצביעות וואו
אנונימית
קופי פסט מהמוח שלי

צבע עור לבן יחשב הכי יפה לרוב ובגלל רגשי הנחיתות הם ינסו לערער גם על זה. גם שזוף הוא בכלל לא נסיון להדמות לערבים, הוא קרה בטעות לאיזו דוגמנית צרפתיה לבנה - המראה היה מאוד חריג בזמנו וצבר פופולאריות כי הוא מעיד על הפנאי שיש למשתזף (כי כדי לתפוס שזוף היה צורך בלא מעט זמן)
ממש מפתיע שאחרי שגלו שזה לא בריא, בעקר ערבים שיודעים רק לחקות אירופים ואוהבים שופוני יעשו את זה

זה נהפך לגזענות בגלל תרבות pc למרות שאין שום דבר רע באהבה עצמית. במיוחד כשיש מה לאהוב, והיא לא באה עם כנויים כמו "חחח איזה עגבניות" לעבר אנשים שונים.

אוכל דוחה, כל הפה דולף שמן ובכלל זה בסך הכול בצק שפעם אחת נפל לסיר שמן ופעם אחרת לסיר מים רותחים. כל האנטי תרבות רעש המהוה עלבון למוזיקה, המולה וחוסר כבוד ואז מתפלאים איך ישראלים כאלה חצופים וטפשים (במבחנים בין-לאומיים)

לגמרי עדיף לאכול תחכום קולינרי לשמו, לשמוע מוזיקה אלגנטית שגם מפתחת חשיבה ולכבד את המרחב הצבורי

אשכנזים לרוב יתיחסו בכבוד לאחרים, יכבדו מעמדות ויחסים חברתיים וינהגו בהתאם. מנגד יש לנו יצורים עברינים/על גבול העברינים, מתיחסים בצורה לא הולמת לזרים, זורקים חתולים למדורות, שוחטים להנאתם כבשים וכו'...
לא צריך להיות חכם גדול כדי להצביע על האנשים חמי הלב האמיתיים, ועל הקרים האמיתיים. שליטה ברגש היא לא קרירות, והשתוללות חסרת תקנה בהשפעת רגש היא לא חום

אם בא לך להמשיך בפרטי אני אשמח (גם כאן זה בסדר)