5 תשובות
זה העגיל הכי יםה שלי ויש לי הרבה
שואל השאלה:
אז ממליצה לעשות?
אז ממליצה לעשות?
אנונימית
כן!! קצת אינפקציות בהתחלה אבל זה שווה את זה
שואל השאלה:
אמרו לי שזה יהיה לי פחות יפה כי הפופיק שלי בחוץ
אמרו לי שזה יהיה לי פחות יפה כי הפופיק שלי בחוץ
אנונימית
עדיף להתעייץ ולשאול אצל מישהו מיקצועי
באותו הנושא: