5 תשובות
זה העגיל הכי יםה שלי ויש לי הרבה
שואל השאלה:
אז ממליצה לעשות?
אנונימית
כן!! קצת אינפקציות בהתחלה אבל זה שווה את זה
שואל השאלה:
אמרו לי שזה יהיה לי פחות יפה כי הפופיק שלי בחוץ
אנונימית
עדיף להתעייץ ולשאול אצל מישהו מיקצועי