12 תשובות
לא בכלל לא חדמש לא
לא
לא ואני אנתק איתך קשר.
לא מה למה
לא, זה ימשוך אותנו לאחור.
לאא
לא, זה סתם מעצבן. אם תהיה ככה למישהי היא כנראה תנתק איתך קשר. צריך להיות עם פיגור בשביל לנסות למשוך ככה מישהי וצריך להיות עם אפילו עוד יותר פיגור בשביל להימשך לזה.
ימשוך אותי לנתק קשר אולי
זה לא מושך זה סתם מעצבן
לא