2 תשובות
מעצר בקום
כלום. שמים אותך במעצר בבקום.
בתכלס? המגורים שם זה כמו בטירונות ולא עושים כלום. זה יותר טוב מאשר טירונות.
בתכלס? המגורים שם זה כמו בטירונות ולא עושים כלום. זה יותר טוב מאשר טירונות.
באותו הנושא: