2 תשובות
אם אתה מעוניין להיכנס בכלל לבורסה אתה תצטרך למצוא ברוקר ולפתוח אצלו חשבון, אבל לפני זה עדיף שבאמת תלמד איך להשקיע ולסחור
אתה חייב להתחיל קורס לפני שאתה מתחיל להשקיע, אם לא הסיכויים שלך להפסיד את הכסף הרבה יותר גבוהים.