4 תשובות
תשימי קרם לעיניים ותנסי להפסיק לשים קונסילר לתקופה זה רק יחמיר את זה
את צריכה רופא עור
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא יכולה בלי קונסילר. מרגישה נוראי בלי
אנונימית
גם לי זה היה ככה עם מסקרה אבל הצלחתי להיגמל