10 תשובות
לכי בבוקר לרופא ומשם לבית ספר
תתקלחי, תעשי ריסטראט ולישון
תלכי מחר תלבשי משהו נוח תעשי את המינימום באמת ותחזרי לישון
תלכי מחר תלבשי משהו נוח תעשי את המינימום באמת ותחזרי לישון
קחי כדור ותנסי ללכת
למרות שזה קשה
למרות שזה קשה
תלכי לא תרגישי טוב תלכי מוקדם יותר הביתה
שואל השאלה:
אני חוזרת ב 16:30 ):
אני חוזרת ב 16:30 ):
אנונימית
שואל השאלה:
הבית ספר שלי הוא סגור (אי אפשר לצאת) ושעה מהבית שלי...
הבית ספר שלי הוא סגור (אי אפשר לצאת) ושעה מהבית שלי...
אנונימית
או שתקציני את זה עוד יותר ותתחנני ותבכי לאמא שלך שתראה כמה קשה לך ויהיה לה קשה לכעוס (זה לא תמיד עובד לפעמים זה מלחיץ אבל תלוי באופי של אמא שלך)
שואל השאלה:
אמא שלי וותרנית רצח
אמא שלי וותרנית רצח
אנונימית
וואו אכזרי הבית ספר אז תראי איך תרגישי בבוקר ותתייעצי עם אמא שלך
אז תשארי בבית זה קשה ממש להחזיק עד שעה כזאת
באותו הנושא: