8 תשובות
בשביל הבתחלה ככה לומדים
או לחצות לשתיים
או לחצות לשתיים
לרסק את הכדור ולשתות את האבקה עם מים.
תחתכי את זה באמצע ותיקחי את זה לגרון ביחד עם מים זה יהיה לך יותר קל:)
את יכולה לרסק את הכדור או להמיס אותו במים חמים או הדרך הכי טובה שגם אני עושה זה לחצות אותו לחצי ולשתות עם מלא מים ולהסתכל למעלה
שואל השאלה:
תודה לכםם3>
תודה לכםם3>
אנונימית
אפשר לרסק את הכדור
שואל השאלה:
אבל אז זה לא הורס את הכדור?
אבל אז זה לא הורס את הכדור?
אנונימית
גם אני לא יודעת אבל אפשר לרסק את הכדור לאבקה ואז לשתות אותה עם מים
באותו הנושא: