64 תשובות
ברור
האישיות הכי משנה ואז הפנים
הגוף כן מסתכלים עליו אבל הוא פחות חשוב ואני פחות.מתעסק במראה של הגוף..
הגוף כן מסתכלים עליו אבל הוא פחות חשוב ואני פחות.מתעסק במראה של הגוף..
כל עוד היא לא שמנה אין לי בעיה.
ברור שכן
זה נורא משפיע על נראות של בחורה
למשל אני לא הייתי יוצא עם מישהי שמנה ומישהי שאין לה ציצי ותחת
זה פשוט לא מושך כנראה לא הייתי בכלל יוצא איתן
זה נורא משפיע על נראות של בחורה
למשל אני לא הייתי יוצא עם מישהי שמנה ומישהי שאין לה ציצי ותחת
זה פשוט לא מושך כנראה לא הייתי בכלל יוצא איתן
מן הסתם שכן יהיה להם אכפת..כל אחד והטעם שלו בבחורה
אנונימית
ברור משפיע על המשיכה
אנונימי
ברור זה כנל גם על בנות
משיכה זה דבר מאוד חשוב
משיכה זה דבר מאוד חשוב
אכפת המראה הכללי.. חייבת להיות משיכה פיזית, אז המראה לוקח פה חלק.
שמעי שלרוב הטעם מאוד משתנה, הם לא מסתכלים על פרמטר יחיד וגם אומרים שהפנים הכי משפיעות.
העיקר שאת תרגישי יפה ותאהבי את עצמך, אל תחפשי לרצות ולהתחבב בעיניי אחרים. האנשים המתאימים יבואו לבד.
שמעי שלרוב הטעם מאוד משתנה, הם לא מסתכלים על פרמטר יחיד וגם אומרים שהפנים הכי משפיעות.
העיקר שאת תרגישי יפה ותאהבי את עצמך, אל תחפשי לרצות ולהתחבב בעיניי אחרים. האנשים המתאימים יבואו לבד.
כן אבל חשוב לי אופי חשוב לי מראה חשוב לי תחומי עניין דומים אותו ראש מה שנקרא
שטוחות הכי מושך
אנונימי
כן, זה חשוב.
אנונימי
זה לא בדיוק כמו שאת מתארת... זה לא שאנחנו בוחנים לפי הגוף (טוב אולי, אבל סתם בצחוק לא באמת בקטע של "לה יש תחת יותר קטן/גדול אני לא אהיה איתה"). זה הקטע של המשיכה. כמו שיש אנשים לבנים שאין להם בעיה עם אנשים בעלי עור כהה יותר אבל הם פשוט לא נמשכים אליהם או כמו שיש שחיפים שלא נמשכים למלאים. כל אחד עם המשיכה שלו נמוך לגבוה וכו'...
בקיצור, העניין הוא לא בדיוק כמה גדול החזה או התחת, אלא כמה אותו אדם נמשך...
בקיצור, העניין הוא לא בדיוק כמה גדול החזה או התחת, אלא כמה אותו אדם נמשך...
לא גבר אבל אכפת.
זאת משיכה, היא לצערי קיימת ואין איך לשלוט עליה.
זאת משיכה, היא לצערי קיימת ואין איך לשלוט עליה.
על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.
אפשר להגיד בצורה כללית שכל אדם יש לו את ההעדפות שלו שאכן מתחלקות לעולם הנראות ועולם האופי.
מצד שני, אתה תמיד יכול לראות שאנשים איכותיים מעניין אותם האופי יותר.
זו האמת.
אם גברים מתעסקים רק בגופך, זה פשוט אומר שהם חסרי תוכן.. או שהם פשוט לא התבגרו.
אפשר להגיד בצורה כללית שכל אדם יש לו את ההעדפות שלו שאכן מתחלקות לעולם הנראות ועולם האופי.
מצד שני, אתה תמיד יכול לראות שאנשים איכותיים מעניין אותם האופי יותר.
זו האמת.
אם גברים מתעסקים רק בגופך, זה פשוט אומר שהם חסרי תוכן.. או שהם פשוט לא התבגרו.
אם אתם אומרים שזה לא משנה לכם אתם משקרים
כי משיכה היא דבר חשוב אצל כל בן אדם
כי משיכה היא דבר חשוב אצל כל בן אדם
יש כאלה שחשוב להם גוף בצורה שטחית ואובססיבית, יש כאלה שפחות חשוב להם אבל הם כן יפסלו את מי שלא מושכת אותם ויש כאלה שלא מעניין אותם אבל הם בודדים
אם אני אשאל אותך את אותה השאלה, את תגידי שחשוב לך או לא?
גבוה/נמוך- משנה לך?
שמן/רזה- משנה לך?
חטוב/לא חטוב- משנה לך?
לי כן, אני אשקר אם אגיד שלא
כי חלק מהמשיכה זה גם גוף
*אבל* זה לא משנה לי בצורה מוגזמת, אני לא רוצה שיהיו לו מידות מושלמות בהכל.
כן יש לי העדפה, אבל זה שיש לי העדפה לא אומר שאני אפסול כל אחד שחורג בקצת ממה שאני אוהבת
וחוץ מגוף, יש גם פנים ואופי. שזה בסוף מה שגורם לי באמת לרצות את הבן אדם ולא רק להימשך אליו
מה שכן, כשמדובר בגוף נשי- מה שרוב הבנים נמשכים אליו זה חזה ותחת, ויש כאלה שזה חשוב להם בצורה אובססיבית וזה כבר מגעיל
אבל זה לא באמת מעניין אותי, אני הרי לא ארצה בחיים בן אדם כזה ואני בטוחה שרוב הבנות גם לא ירצו, אז בהצלחה לאותם בנים למצוא בנות בול במידות שהם רוצים ומחפשים
אם אני אשאל אותך את אותה השאלה, את תגידי שחשוב לך או לא?
גבוה/נמוך- משנה לך?
שמן/רזה- משנה לך?
חטוב/לא חטוב- משנה לך?
לי כן, אני אשקר אם אגיד שלא
כי חלק מהמשיכה זה גם גוף
*אבל* זה לא משנה לי בצורה מוגזמת, אני לא רוצה שיהיו לו מידות מושלמות בהכל.
כן יש לי העדפה, אבל זה שיש לי העדפה לא אומר שאני אפסול כל אחד שחורג בקצת ממה שאני אוהבת
וחוץ מגוף, יש גם פנים ואופי. שזה בסוף מה שגורם לי באמת לרצות את הבן אדם ולא רק להימשך אליו
מה שכן, כשמדובר בגוף נשי- מה שרוב הבנים נמשכים אליו זה חזה ותחת, ויש כאלה שזה חשוב להם בצורה אובססיבית וזה כבר מגעיל
אבל זה לא באמת מעניין אותי, אני הרי לא ארצה בחיים בן אדם כזה ואני בטוחה שרוב הבנות גם לא ירצו, אז בהצלחה לאותם בנים למצוא בנות בול במידות שהם רוצים ומחפשים
אין כזה דבר שחיצוניות לא משנה בכלל.
יש כזה דבר שהאופי משנה *יותר*.
מה זה "יותר"? יותר מהיופי.
אם אדם רדוד יהיה מעוניין ב95% יופי ו5% אופי..
אדם איכותי יעניין אותו לפחות 30%-40% אופי.
איך יודעים איך האחוזים מתחלקים?
פשוט מאד....
ככל שבן הזוג מדבר איתכן יותר.. ולא מעוניין (רק) ביציאות... מסיבות.. שטויות...
והוא יותר מעוניין בתחומי עניין משותפים, תוכן, דברים שהם נוגעים ליום יום..
זה אומר שהוא יותר מעוניין במי שאתן, ולא במה אתן לובשות או מה אתן מורידות מגופכן.
יש כזה דבר שהאופי משנה *יותר*.
מה זה "יותר"? יותר מהיופי.
אם אדם רדוד יהיה מעוניין ב95% יופי ו5% אופי..
אדם איכותי יעניין אותו לפחות 30%-40% אופי.
איך יודעים איך האחוזים מתחלקים?
פשוט מאד....
ככל שבן הזוג מדבר איתכן יותר.. ולא מעוניין (רק) ביציאות... מסיבות.. שטויות...
והוא יותר מעוניין בתחומי עניין משותפים, תוכן, דברים שהם נוגעים ליום יום..
זה אומר שהוא יותר מעוניין במי שאתן, ולא במה אתן לובשות או מה אתן מורידות מגופכן.
הישבן לא
החזה מעט
פנים זה מה שהכי חשוב
^ שבי בשקט אתן שופטות כל חלק בגוף שלנו אז כשאנחנו מדברים על שני חלקים אצלכן אנחנו לא בסדר ורדודים? פשוט צביעות
החזה מעט
פנים זה מה שהכי חשוב
^ שבי בשקט אתן שופטות כל חלק בגוף שלנו אז כשאנחנו מדברים על שני חלקים אצלכן אנחנו לא בסדר ורדודים? פשוט צביעות
מה רדודים? משיכה זה חלק מטבע האדם גם רוב הבנות נמשכות למשהו... יכול להיות שרירים, שיער ארוך או זקן... את לא חייבת להימשך זה לא הופך אותנו לרדודים זה טבעי
כן
תמשיכו לקרוא לנו רדודים אבל תבינו לפחות שזה פשוט הטבע שלנו, המוח שלנו נמשך לגוף של אישה בגלל שהטבע שלנו הוא לשכב איתה בסופו של דבר כדי להביא ילדים.
גם לא מסכים... בנות ובנים שונים ולשניהם יש משיכה... בנות מבחינתם אולי רדודות ומבחינתן אתה כנראה רדוד אבל אתם מבינים שזה בסך הכל המין שלכם? זה לא מה שהופך אותכם לרדודים, רדוד זו תכונת אופי ומים זה משהו ביולוגי.
^^בדיוק
כן זה משפיע מראה
אישיות זה הדבר הכי חשוב אבל מראה זה גם ממש חשוב
זוגיות בלי משיכה זה לא זוגיות זה פשוט להיות חברים
אישיות זה הדבר הכי חשוב אבל מראה זה גם ממש חשוב
זוגיות בלי משיכה זה לא זוגיות זה פשוט להיות חברים
האמת היא שהשאלה הזאת נכונה לכל גיל של גברים.
בתור אדם מבוגר, אני רואה סביבי מספיק "גברים" (רווקים) בוגרים מאד, עצמאיים מאד....
שמבחינה זוגיותית לא התבגרו בכלל, וחושבים שנשים צריכות להראות טוב, כאילו הן איזה תכשיט שהגבר עונד וצריך להתפאר בו.
עכשיו ספויילר?
פעם זה היה שייך רק לגברים.
היום לא חסרות נשים שהן בדיוק אותו הדבר.
זו החברה המכוערת שאנחנו חיים בה.
וזה לצה יש לכם בני 30-40 גם גברים וגם נשים עדיין רווקים ובוכים על מר גורלם.
כי הם פשוט רדודים, שטחיים ועקשנים.
בתור אדם מבוגר, אני רואה סביבי מספיק "גברים" (רווקים) בוגרים מאד, עצמאיים מאד....
שמבחינה זוגיותית לא התבגרו בכלל, וחושבים שנשים צריכות להראות טוב, כאילו הן איזה תכשיט שהגבר עונד וצריך להתפאר בו.
עכשיו ספויילר?
פעם זה היה שייך רק לגברים.
היום לא חסרות נשים שהן בדיוק אותו הדבר.
זו החברה המכוערת שאנחנו חיים בה.
וזה לצה יש לכם בני 30-40 גם גברים וגם נשים עדיין רווקים ובוכים על מר גורלם.
כי הם פשוט רדודים, שטחיים ועקשנים.
בתור בת הגיוני שכן
זה כמו שלך ישנה עם מישהו רזה או שמן נמוך או גבוה
עניין של טעם
זה כמו שלך ישנה עם מישהו רזה או שמן נמוך או גבוה
עניין של טעם
כן, ברור
כן^
אולי חלק פה באמת מוותרים על המשיכה או שזה לא מה שמושך אותם אבל הרבה מאוד לא יודעים כנראה, אותלי הם לא נתקלו במצב כזה... תחשבו שמישהו שנראית הפוך ממכם (גובה, רוחב, צבע שיער, צבע גוף) תבוא אליכם עם אישיות מדהימה. אתם כנראה תרצו להיות חברים שלה אבל לא תיכנסו לזוגיות
אולי חלק פה באמת מוותרים על המשיכה או שזה לא מה שמושך אותם אבל הרבה מאוד לא יודעים כנראה, אותלי הם לא נתקלו במצב כזה... תחשבו שמישהו שנראית הפוך ממכם (גובה, רוחב, צבע שיער, צבע גוף) תבוא אליכם עם אישיות מדהימה. אתם כנראה תרצו להיות חברים שלה אבל לא תיכנסו לזוגיות
אני בת והתשובה היא דיי ברורה שכן
חלאס מה זה כל הצבועים פה עם האישיות הגוף והמראה של הבחורה זה חשוב מאוד ואפילו הכי חשוב כי אם אין משיכה בשביל מה להמשיך את הזוגיות
תהיי אמיתית איתי, את מסתכלת על בחור, אכפת לך מה הגובה שלו או היופי שלו?
זה לא כיאלו שזה בעדיפות ראשונה ושזה הדבר היחידי שאכפת לי ממנו אבל אני לא רואה את עצמי יוצא עם מישהי שאני לא נמשך לגוף שלה
אני נמשך לאגן רחב יותר מאורך מותניים, זה שזה סטנדרט היופי זה בעיה אחרת, אבל זה מה שגורם לחושים שלי להצטמרר.
כן כי משיחה זה דבר חשוב אבל הישבן והחזה קצת פחות נגיד על ישבן וחזה אני לא אפסול
לא כמו מראה מבחינת פנים
לא כמו מראה מבחינת פנים
לא
תלוי בבנאדם יש כאלה משנה להם יש כאלה לא אני לדוגמא התאהבתי בקראש שלי בגלל האופי שלה זה לדעתי מה שחשוב המראה הוא רק בונוס (עכשיו רק צריך לקוות שהיא תואהב אותי בחזרה)
לכל אחד חשוב אבל במידה שונה אני נגיד חשוב לי הגוף והפנים אבל כמובן שהאישיות יותר...
אני בת אבל מניחה שכן, מבלי להתייפייף
סורי אבל אני לא מצפה שיתחילו איתי בגלל האופי שלי או משהו, מן הסתם שלא מכירים אותי
אז אם יתחילו איתי מניחה שזה יהיה בגלל המראה
אז לדעתי חשוב להם, אחרת לא היו עושים את הצעד
סורי אבל אני לא מצפה שיתחילו איתי בגלל האופי שלי או משהו, מן הסתם שלא מכירים אותי
אז אם יתחילו איתי מניחה שזה יהיה בגלל המראה
אז לדעתי חשוב להם, אחרת לא היו עושים את הצעד
כמו שלך אכפת מהגוף שלהם גם להם אכפת
כן , עניין של משיכה ,מאוד אכפת לי כי אם אני לא נמשך אליה אני לא ארצה להיכנס איתה לקשר בכלל
אני לא בן אבל לא אכפת לי גודל חזה או תחת אבל כן אכפת לי מאיך הגוף שלה נראה ברור אני בנאדם ויש לי טייפ
זה לא כזה קיצוני כמו שאוהבים לומר
לדעתי זה:
פנים>>>>אישיות>>>>ואז גוף (גוף לא חייב להיות רק חזה וישבן)
פנים>>>>אישיות>>>>ואז גוף (גוף לא חייב להיות רק חזה וישבן)
אני בחור של אופי ופנים כל השאר זה בונוס
לא העיקר שתהיה שמורה ועם חזון לעתיד עם תוכניות
ובוגרת
ובוגרת
אני חייבת להגיד שיש בנים שבוטוחים שהם מינימום בראד פיט ואז מחפשים מישהי רזה עם תחת ענק ציצי בגודל של אבטיח נראת כמו בר רפאלי בפנים שוקלת 40 ובגובה מציצה ובסוף נראים כמו סודני מדאש
אני לא בן אבל אני אגיב שניה
זה שמישהו לא נמשך למישהי בגלל הגוף שלה זה בסדר זה משיכה ואין לאף אחד דרך לשלוט עליה וכמובן שאף אחד לא יצא עם מישהי שהוא לא נמשך אליה אז אין משהו רע בזה שהגוף של בנות מוריד לבנים כי יש בנות גם שהגוף של בנים מוריד להם
למרות הכול חשוב להגיד את זה בצורה מכובדת ולא להיות קקות
זה שמישהו לא נמשך למישהי בגלל הגוף שלה זה בסדר זה משיכה ואין לאף אחד דרך לשלוט עליה וכמובן שאף אחד לא יצא עם מישהי שהוא לא נמשך אליה אז אין משהו רע בזה שהגוף של בנות מוריד לבנים כי יש בנות גם שהגוף של בנים מוריד להם
למרות הכול חשוב להגיד את זה בצורה מכובדת ולא להיות קקות
ואם היא לא רזה אבל גם לא שמנה
צר לי להודיע לך , כל גבר מסתכל על גוף , פשוט לא רק , אבל גוף זה תמיד חשוב ,לכל אחד ,יש פשוט סטנדרט גבוה יותר ונמוך יותר^^^
לא כל כך משנה
אנונימי
כן אבל זה לא מה שיגרום לי להיפרד מבחורה
אני נמשך יותר ללבוש אופי וקצת לגוף
אני נמשך יותר ללבוש אופי וקצת לגוף
אנונימי
מן הסתם
חשוב בסופו של דבר משיכה בין בני הזוג
חשוב בסופו של דבר משיכה בין בני הזוג
אנונימית
כן ברור
כן לכולם זה משנה בצורה כזו או אחרת אבל אני לא דורש יותר מדי, אם לפשט אז רק לא להזניח את עצמך
קודם כל פנים ואופי בפער עצום
גוף זה רק בונוס
גוף זה רק בונוס
אישיות? אני יכול לזיין אישיות? שתהיה נאו נאצית מצידי מה זה משנה כל עוד יש לה שתי שקיות חלב שמנות ורוטטות כמו שאני אוהב ותחת חטוב ועסיסי שתהיה יגאל אמיר בתחפושת דראג מבחינתי
אנונימי
בטח שיהיה להם אכפת...
זה בדיוק כמו שלכל בת יש טעם מסויים בבנים אז לבנים יש טעם מסויים בבנות
לא אומרת שזה הגורם שהכי משפיע בשביל הבנים אבל כן אמור להיות להם טעם מסויים שמשפיע על המשיכה שלהם...
זה בדיוק כמו שלכל בת יש טעם מסויים בבנים אז לבנים יש טעם מסויים בבנות
לא אומרת שזה הגורם שהכי משפיע בשביל הבנים אבל כן אמור להיות להם טעם מסויים שמשפיע על המשיכה שלהם...
על מי אתם עובדים ברור שגוף זה משנה ואני מדברת גם כל בנים וגם על בנות
עד כמה זה עצוב אם אני אגיד כן?
זה לא עצוב זה הטבע מה נעשה
אנונימית
לא אכפת לי כמעט בכלל כל עוד היא לא שמנה או רזה בהגזמה, לא הופך אותי לבן אדם רע זה לא סוד שצריך להסתיר שאנשים שמנים פחות מושכים אתם יכולים לתת מינוסים כמה שאתם רוצים אבל כל התנועה האידאלוגית הזאתי של צריך לקבל את כולם וכולם יפים כמו שהם היא קודם כל לא נכונה וגם לא באמת תשפיע על מה שבן אדם ממוצע רואה כמושך ומה שהוא רואה כפחות מושך אני לא אומר ששמנים צריכים להתבייש בעצמם אבל אתם לא יכולים לכפות את הדעה הזאתי על משהו אישי כמו העדפה או משיכה או לשפוט מישהו בגלל מה שהוא נמשך אליו, וזה בדיוק אותו דבר בנוגע למה יותר חשוב אישיות או משיכה אתם לא יכולים להגיד שזה לא בסדר אם למישהו משיכה זה חשוב באותה מידה כמו אופי או אפילו יותר אין כזה דבר דעה לא נכונה בנושאים האלה כי זה אינבדואלי, אני לא מבין את המושג הזה "שטחי" זה שאני רוצה מישהי שאני נמשך אליה לא אומר שלא אכפת לי מהאישיות שלה
אנונימי
האופי יותר חשוב מהגוף
אנונימי
ברור שכן אבל יותר מזה חשוב לי האופי והחשיבה שלה לאחרים. אבל ברור שהייתי רוצה לצאת אם בחורה "יפה"
באותו הנושא: