5 תשובות
לא, זה סתם כמה שטויות בטוויטר
אלוהים יודע מה הם רוצים יאלה שיגעו
יש ממשלה יש דמוקרטיה במדינה שיבינו את זה וזהו. זה לא משהו קיצוני כמו למסור שטחים או לחלק תקציבים של מאות מליונים לבלסטין
לא מה
לא
חחח אנרכיסטים בכיינים..תומכים בדמוקרטיה רק כשהם מנצחים..