10 תשובות
שואל השאלה:
^^^אתה כאן כי יש לך סיבה, אני כותבת את זה כי מעניין אותי מה אנשים חושבים(יש כאן מכל מיני סוגי גילאים)
ואני כמובן לא מחשיבה דעות ילדותיות אבל גם לא מתנשאת על כל האתר ופוסלת את כל שנמצא בו
אנונימית
מבחינתי זה מפחיד מאוד. אבל אני מצביע ליברמן זה לא שאלה שצריך לשאול אותי.
שואל השאלה:
מה אתה עושה באתר מלא ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי דבר שנקרא היגיון בריא והתבוננות.
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק. את לא חושבת.
אנונימית
שואל השאלה:
אז את תומכת בהפרת זכויות האדם והאזרח, הפליה, שוביניזם, פשיזם, ועבריינים אני מבינה
אנונימית
אני אוהב את שואלת השאלה רצח חחח
איך כולם פוחדים מהממשלה שכחתם שבממשלה הקודמת אנשים פחדו ללכת ברחובות? שכחתם כמה נרצחו?
הכל יהיה בסדר גמור.. יש לנו ממשלה שלא מפחדת - אי אפשר להפוך את המדינה למשהו אחר.. פרופורציות לא נחזור לימי הביניים.
אנונימית
שואל השאלה:
יס^
אנונימית
אני בתור מצביעת מרכז סדרתית (היו הרבה פעמים בשנים האחרונות) חושבת שמה שעשתה הנשיאה חיות זה הדבר הכי מטומטם שראיתי בזמן האחרון. אשכרה תפסה עמדה. מעכשיו לא משנה מה היא תאמר, אין לזה שום משמעות.

מלבד זאת קראתי מאמרים של משפטנים של מדינות זרות שסברים שהרפורמה הזאת טובה למדינת ישראל והיא מאזנת בצורה טובה בין הרשויות, ושום נזק לא יגרם ממנה לפרט.

אני אישית ל יודעת אם זה טוב או לא טוב, אך מה שבטוח זה שהדמוקרטיה לא מתפוררת לנו בידיים, ושעל כל הפגנה שאנחנו עושים, גוש הימין מגיב ודוחף את הרפורמה קדימה.

יהיה בסדר.
+P