7 תשובות
שנה... זה יותר מדי!!!!!
מעל לשנה כבר.
שנה
יותר משנה שאנחנו במערכת בחירות אחת ארוכה, בזמן בחירות יש ממשלה עם הגדרות תפקיד מסויימות, אבל זה לא ממשלה רגילה.

לעומת זאת, בבלגיה הם בבעיה דומה רק הרבה יותר זמן, אז יש לנו ממי ללמוד.
פחות או יותר מאוקטובר 2018
שואל השאלה:
עוד לא הרכיבו ממשלה
אנונימי
דווקא יש הכל ברוך השם..