6 תשובות
פשוט תנסי להסביר לו שאת לא רוצה זוגיות כרגע ושאת מרגישה שזה מוקדם מדיי
תגידי לו פנים מול פנים שזה לא מתאים לך עכשיו ומרגיש לך מוקדם מדי
שואל השאלה:
^^כן זה בדיוק איך שאני מרגישה אבל זה כל כך טרי ואני גם זאת שהתחילה את זה
והוא רצה את זה כבר הרבה זמן ואני לא רוצה להרוס את החסרות בינינו
אנונימית
היי מאמי , פשוט תגידי לו שפחות מתאים לך , שזה לא מתאים בנקודת זמן הזאת ושאת מרגישה שזה לא פייק כלפיו.
אם תרצי לפרוק אני כאן. אני מבינה אותך
אין מה לעשות את לא יכולה לעזוב מישהו בלי לפגוע בו למדתי זאת בדרך הקשה
אם את מרגישה לא טוב בקשר תסיימי אותו
אבל אי אפשר לרצות את שתי הצדדים
אני לא חושבת שיש דרך לעשות את זה בלי שהוא ייפגע אז עדיף שזה יהיה יותר מוקדם כדי שאחר כך לא יהיה לו קשה יותר