אני מרגישה שאני הופכת לאדם ממש לא נחמד והייתי שמחה לעזרה והתייעצות
עד לפני בערך חצי שנה הייתי ידוע כאדם ממש נחמד וכולם אהבו אותי כי פשוט הייתי בן אדם ממש נחמד ועכשיו אני בכיתה החדשה הבנות היחידות שאיכשהו אני מצליחה להתחבר אליהן הן ממש לא נחמדות וממש טוקסיק כזה ורעות (ההומור שלהן מורכב מירידות אחת על השניה וכזה...) ואני חברה שלהן כי אני צריכה חברה כלשהי בכיתה ואין עוד אופציות. אני מרגישה ממש מושפעת מהן ואני מרגישה שבשביל שהן יהיו חברות ובשביל שאני לא אשאר לבד אני צריכה גם להיות רעה ומגעילה כמוהן ולפעמים זה כבר יוצא לי ללא כוונה והיום אחת מהן אמרה לי שאני רעה אליה וכזה ואמרתי לעצמי איך הגעתי למצב שהיא אומרת לי את זה אני ממש לא רוצה להיות כמוה ואני רוצה לחזור להיות האדם הנחמד שאני ומצד שני גם שכן יהיו לי חברות בכיתה ואני לא אסבול כל השלוש שנים לבד בכיתה. גם אני שמחה לב שזה ממש מוריד לי את המצב רוח והופך אותי לאדם הרבה פחות שמח ואופטימי כמו שהייתי