7 תשובות
תבוא!! תבוא עם ראש פתוח, תנסה ליצור קשרים חדשים
אני אישית במקרה כזה הייתי הולך ומאמין ומקווה לטוב
תלך רק עם אתה באמת רוצה
הייתי ממליצה לך ללכת
עדיף להתבאס שלא היה לך כיף מאשר לשמוע חוויות ולהתבאס על זה שיכלת להינות שם (:
מה זה משנה מה אמרת למי ומה אנשים רוצים? בא לך תלך, לא בא לך אל תלך.
קרה לי כמעט אותו דבר לא מזמן בטיול מגמה וניסיתי לבוא אם קצת ראש פתוח כי החברים שלי לא באו וואלה היה מעניין ממש לא ציפיתי אז ממליצה לך מאודד
ולבוא עם ראש פתוח:)
תלך! אולי אפילו תכיר יותר חברים!! בעיקרון ככה אני הכרתי את אחת החברות הכי טובות שלי שהיינו ביחד בטיול ולפני זה לא דיברנו ומאז הטיול אנחנו חברות ממש טובות. ובקשר לזה שזה פברואר, אז זה מדבר והטמ' שם לא כמו פה.. כאילו יהיה כזה חם בצהריים וקר רצח בלילה אבל זה ממש חוויה להיות בטיול במדבר